صدرمملکت کا وفاقی اردو یونیورسٹی کو طالب علم کا ٹرانسکرپٹ اور ڈگری 15 روز میں جاری کرنے کا حکم

صدرمملکت ڈاکٹرعارف علوی نے وفاقی اردو یونیورسٹی کی جانب سے طالب علم کا ٹرانسکرپٹ اور ڈگری روکنے پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے 15 دن کے اندر ڈگری جاری کرنے کی ہدایت کی ہے،انہوں نے وفاقی محتسب کے فیصلے کے خلاف پاکستان بیت المال کی درخواست مسترد کردی ۔منگل کو ایوان صدر کے پریس ونگ سے جاری بیان کے مطابق صدرمملکت ڈاکٹرعارف علوی نے وفاقی اردو یونیورسٹی کی جانب سے طالب علم کا ٹرانسکرپٹ اور ڈگری روکنے پر اظہاربرہمی کیا۔ انہوں نے یونیورسٹی کو 15 دن کے اندر طالب علم کو ڈگری جاری کرنے کی ہدایت کی ۔

صدر مملکت نے پاکستان بیت المال کو متاثرہ طالب علم کی شکایت کا ازالہ کرنے کی بھی ہدایت کی۔طالب علم کو وفاقی اردو یونیورسٹی اور پاکستان بیت المال کے درمیان ضابطے کی کارروائی میں تاخیر کی وجہ سے ٹرانسکرپٹ اور ڈگری نہیں دی جارہی تھی ۔صدرمملکت نے کہا کہ لیٹ فیس کی ادائیگی کے معاملے کو حل کرنے کے بجائے یونیورسٹی نے غیر منصفانہ طور پر طالب علم کی ڈگری اور ٹرانسکرپٹ روکا،پاکستان بیت المال کی جانب سے فیس براہ راست یونیورسٹی کو ادا کی جاتی تھی ، ادائیگی میں طالب علم کا کوئی عمل دخل نہیں تھا۔ صدرمملکت نے کہا کہ یونیورسٹی کو اچھی طرح معلوم تھا کہ طالب علم احساس سکالرشپ پروگرام کے تحت تعلیم حاصل کررہا تھا۔

طالب علم عباد الرحمان (شکایت کنندہ) نے بی بی اے کی ڈگری اور ٹرانسکرپٹ کے اجرا کے لیے وفاقی محتسب کو اپیل کی تھی ۔یونیورسٹی نے 122,500 روپے کے بقایا جات کی عدم ادائیگی کی وجہ سے ڈگری روکی تھی ۔ وفاقی محتسب نے طالب علم کے حق میں فیصلہ کرتے ہوئے بیت المال کو معاملہ حل کرنے کا حکم دیا تھا،بیت المال نے فیصلے کے خلاف صدر مملکت کو درخواست دائر کی جسے مسترد کر دیاگیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *